HAR DU SPØRGSMÅL?

Kan jeg vide mig sikker på tryghedsmærkede hjemmesider?

Ja, altid!

Når en hjemmeside bliver tryghedsgodkendt, er der et sæt af minimumskrav de skal overholde og bestå førend de kan få mærket.

Vi tilretter altid processen alt efter hvilken hjemmeside det er, så du som kunde altid kan føle dig sikker.

Hvad hvis en hjemmeside ikke er tryghedsmærket?

Hvis du synes de burde have en…

Så skriv til os i højre side, så tager vi fat i siden og siger at kunderne efterspørger tryghedsmærket før de vil handle der.

I de tilfælde at en hjemmeside ikke har tryghedsmærket, så råder vi altid folk til at gennemgå deres trustpilot, eventuelle facebookside, og hvis de stadig er i tvivl, så giv dem et kald på telefonen og bed om hjælp.

Hvad gør jeg hvis jeg er blevet snydt af en hjemmeside?

Øv, men der er råd for sagen!

Som udgangspunkt er det første skridt altid at finde ud af, om man rent faktisk er blevet snydt, eller om der blot er sket en reguler fejl.

Mange hjemmesider og webshop sender hundredevis og nogle sågar tusindevis af ordre hver dag, hvorfor der ind i mellem også kan ske fejl. Deres fejlmargin er oftest utrolig lille, men aldrig nul.

Hav derfor tålmodighed, og start med at få syn for sagen og gennemgå eventuelle korrespondancer.

Er du kommet frem til at der blot er tale om en fejl, så kontakt kundeservice, enten via telefon eller mail, og forklar situationen fra din side.

HUSK: Holder du en god tone, så får du næsten altid en god tone og en behjælpsom service igen.

Er du derimod kommet til at du faktisk er blevet snydt, så er tilgangen stadig at samle alt korrespondance og tag fat i hjemmesiden. Igen er det vigtigt at holde en god og gerne professionel tone og forklar og se om I kan løse problemet.

OBS: Aftaler I noget pr. telefon, så bed dem altid bekræfte det med en mail. Du kan eventuelt sende en spørgende mail, som de blot skal bekræfte. 

Kan I slet ikke nå til enighed, så er næste skridt at tage fat i din bank.

Hvis ikke du har modtaget din vare, og du har betalt med et betalingskort, så kan du få banken til at trække pengene tilbage til dig, således at du får dine penge igen.

Hvad får jeg som forbruger ud af tryghedsmærket?

Sikkerhed!

Det er ret simpelt, Tryghedsmærket er til for forbrugeren. Vi ønsker at skabe gennemskuelig og sikkerhed på alt online handel i Danmark, så du som kunde nemt og hurtigt kan manuerere rundt mellem de mange hjemmesider.

Er mit køb hos tryghedsmærket forsikrede?

Forsikring

Vi forsikrer desværre ikke dit køb, såfremt du er blevet snydt af en hjemmeside. I det tilfælde du er blevet snydt, vil vi dog gerne have dig til at anmelde siden her, så vi kan få dem fjernet fra systemet. Samtidig vil vi altid gerne tage en dialog med hjemmesiden og finde den bedste løsning.

Jeg er i tvivl om jeg kan handle på en hjemmeside, kan i hjælpe?

Selvfølgelig

Hvis du er i tvivl, så kan du altid skrive til os, så vil vores eksperter hellere end gerne gennemgå siden og vende tilbage inden for 2-3 hverdage

Fandt du ikke et svar?

Mangler du stadig svar på dit spørgsmål, så skriv til os. Vi besvarer dit spørgsmål indenfor 24 timer.